Майбутнє команд-дебютантів Campos і USF1 вже давно виявилося під сумнівом, оскільки обоє стайні випробовують серйозні фінансові проблеми. Господар комерційних прав "Формули-1" Берні Екклстоун неодноразово заявляв, що не вірить у вихід на старт чемпіонату цих команд, і пропонував замінити одну з них на сербську Stefan GP, що викупила болід Toyota.
Але, за твердженням As.com, Берні Екклстоун досяг угоди з Хосе Рамоном Карабанте, основним акціонером Campos Meta, про те що команда все ж вийде на старт, проте змінить назву. Британський магнат вже виділив стайні шість мільйонів євро, аби вона могла розплатитися з італійський гоночним ательє Dallara за споруду машини.
Надалі, пише видання, команда буде продана німецькій корпорації Volkswagen, яка вже виявляла свою цікавість до "Формули-1". При цьому Адріан Кампос покине Campos, а керівником нової команди стане Колін Коллес, що очолював раніше Force India. Операція з південноафриканським підприємцем Тоні Тейшейрой, на гроші якого розраховувала Campos, не відбудеться.
У 2010 році стайня, як і планувалося, використовуватиме мотори Cosworth, а одним з гонщиків команди буде Бруно Сенна. Про ім'я другого пілота нічого не повідомляється.
Таким чином, сербський бізнесмен Зоран Стефанович, що намагається отримати право виходу на старт для своєї команду Stefan GP, повинен буде сподіватися на відмову від участі в чемпіонаті американської USF1. По сучасних правилах "Формули-1", на старт Гран-прі можуть вийти не більше 13 команд
|