Боси королівських перегонів викреслили з документа пункт, за яким команди мали оприлюднювати вагу боліду після гонки. Це давало можливість суперникам дізнаватися про тактику один одного. Цього сезону таку інформацію триматимуть у таємниці. До того ж, відтепер заборонені дозаправки під час змагань, а також застосування будь-яких пристроїв, котрі б дозволяли замінювати колеса на піт-стопах швидше, ніж це роблять звичайні пневмо-пістолети.
Важливою новацією стало уточнення ліміту використання двигунів – колишню норму у вісім моторів за один гоночний уїк-енд для кожного з пілотів тепер збільшили ще на два. Натомість, кількість комплектів гуми, які перегонець може взувати протягом одного гран-прі, зменшили з 14-ти до 11-ти. А ще FIA зобов‘язала усі зареєстровані у Чемпіонаті команди не пропускати жодного з етапів протягом усього сезону. Головним же нововведенням стала удосконалена система визначення переможців. Так, за перше місце у кожній окремій гонці пілот відтепер отримуватиме 25, за друге – 18, за трете – 15 очок. А загалом бали нараховуватимуть за 10 фінішних позицій.
|